Saturday, March 7, 2009

kerana top up....


hmm aku tak paham..awat kawan aku sorang nie...dikala aku nak tolong tetiba takmo plak...hmm bg aku..kalau dah dimintak hulur bantuan tu..awat hang tak mau terima???awat teruk sgt kan pelawaan cheq semalam???...hmm nie la aku tak pehem..sekejap mau..sekejap tak mau..hmmm..for me..kalau aku dah hulur tu mbik je la tangan yg nak menolong nie nie menolak plak...adoiii..skrg nie..kan ke dah rugi top up tu...itu la aku..bila aku dah berkeinginan dan agak berkemampuan ..walaupun nilainye kecil...terima je la..sian top tu..ape kesalahan top up sehingga diperlakukan sedemikian rupa...sorry top up!!

top up tu aku malas nak key in code dia dlm phone aku..sebab memula td nak sgt..nie takmo pulak..aper kes wahai sahabatku...dah la tu ..terus sign out..tanpa salam..terus blah..ape nie2???geram n kekonpiusan aku dikala tengah malam semalam..naseb ader teman yg sudi dengar luahan hati aku nie.. "thanx temanku.."..


MySpace "tak paham..salah aku ke???"

No comments: