Monday, February 2, 2009

yang terlewatkan..



"kemana kau selama ini...bidadari yg kunanti... kenapa baru sekarang...kita dipertemukan.. sesal takkan ada erti..kerna semua telah terjadi.. kini kau telah menjalani sisa hidup dengan nya"


lirik lagu nie...buat masa ini dekat dihati aku..di corong telinga aku..kenapa ye?...mungkin ader kena mengena dengan kisah hidup aku...yg aku lalui sendiri..dengan dunia aku sendiri...menyesal..tidak jugak...kerana mungkin aku dipertemukan dengan dia pada waktu yg terlewat..tak salahkan pada masa..bagi aku semua ini terjadi..mungkin ada hikmahnye..perit?..agak...hmmm aku seperti dah biasa plak..hadapi semua nie...mungkin kisah yg lagi besar mengajar aku...bersikap waras pada tempat yg tertentu....
gugur air mata..hmm rintihan hati..ada juga...tp..hmm biarlah aku..yg lalui semua ini..cekal hati..tabahkan..kuatkan semangat...insya-ALLAH


"walau aku terlambat..kau tetap yg terhebat
melihatmu..mendengarmu..
kaulah yang terhebat..."

No comments: