Sunday, February 8, 2009

alahaiii...

ari nie ahad..cam biasa laa...mcm perkara wajib bg aku..mesti laaa tgk melodi...heheh rutin harian setelah aku meninggalkan donia kuliah aku..huhuh....bukan tgk sorang je..tp mak n adik aku skali...hheheh ..ayah aku?ari nie letih round2 ngan moto...
MySpace

cuma pe yg tertarik aku...ttg melodi hmm..gelagat Mas af tu...well aku tak salahkan laa dia seratus peratus...tp..cara dia kendalikan emosi tu...terutamanye dengan orang awam..aiseymen..mengalah kan mcm gengster...(muka pun dah bengis sereeeemmmm...) n bf dia tu plak..aiseymen..kalau dia yg gentleman jgn laa gaduh2 bercakaran2...kalau dia matang dengan usia dia kan...mesti dia tahu nak handle..tul kan..?!....malu gak..Mas af tu..cara perempuan melayu...bukan gitu caranye marah2...tenangkan jiwe baru leh fikir rasional..

MySpace " sabar tau Mas Af..."

No comments: