Monday, February 23, 2009

wat da heck..???

Emo Myspace Comments

hmm...apa yg aku lihat nie...mimpi atau realiti....manusia berputar seperti masa...???perubahan sering berlaku...perlu aku memijak di dunia nyata yg penuh dengan muslihat?...aku tahu pada realiti bagaimana..tp ini bukan...pertama kali...serik aku...bukan tiada ruang untuk aku bg...tp..apa yg aku beri..selalu disalah gunakan...mungkin ini dari kesan genetik dari ibuku...???...aku masih memikirkan ape yg dipertontonkan dengan 2 mata aku kian waktu..semakin kabur..begitu juga hati aku..pada yg selalu ku rasakan penuh muslihat...aku kian kabur antara realiti dan kepuraan2 manusia nie...seram bukan?...


andai aku perlu melangkah dalam menghirup udara ini buat sekali lagi..tp kenapa sesak rasanye bila aku ingin menghebus ia keluar..seakan tersekat dalam rongga paru2...shuld i or not?...many things happen lately in my life...some are far away left me behind...some are coming back...which is weird...DEAR ALLAH...wat's are diz all about?....keep thinking da weirdo people....


MySpace i'm tired to start it again...shuld i????"

No comments: