Wednesday, February 25, 2009

miss them....only ALLAH knows wat I'm feel rite now..

syukur alhamdulilah...heheh..berjaya juga aku menggagahi diri ini untuk bangun dari katil...untuk siap sedia ke uitm..heheh..ikutkan hati aku..nak je tido..ZzzZZzz....hmmm..pertama kali gi sana setelah sekian berbulan chewah..mcm lama sangat heheh..aku mengaku diri aku nie pelawat huhuhu...cam rasa janggal..tempat yg aku duk bersengkang mata blaja...dulu nye student..kini tidak lagi..hehehe..banyak jalan yg kena tutup..naik juling aku bc signboard hala kiri la..kanan laa..adoi...cam masuk planet lain plak..hehehe..tiba je aku kat fac farmasi..berdebo2 aku nak jumpa kawan aku semua...memula skali..aku jumpa zati..heheh..looking sweet as usual..heheh dia pun tgh menghitung hari nak menuju ke alam bahagia...insya-ALLAH....n then aku nampak fesal..mak aii aku tetiba rasa cam syahdu la plak..heheh..but i feel glad to meet him n others....mat shah..thanx 4 da opinion...hehhe u juzt like a brother to me...diorang mcm dulu..heheh....cam rasa nak ngan diorg je...but..hmmm as my mom told me..."wat is ur main plan actually.....stick with it"...hmm mungkin ade kebenaran..takpe la yg penting diorg selalu dalam hati aku..deep inside...kept it safely...miss them so much...n hmm law..i wish u all da best...nak nye jumpa ko...n aizat...good luck..n have safe journey...n for my luvly frenz azwani...wateber happen..or u need someone shoulder to cry on...insya-ALLAH i always be there...

MySpace i miss them all n luv them so much

No comments: