Wednesday, December 1, 2010

haywire...

sreeeettttt..disana..kohkohkoh disiniiii...rumah aku haywire dengan immune antibody...satu rumah haywire dengan demam batuk..selesema...hmm dugaan kecil mungkin dari ALLAH...dari sudut yg lebih positive..ALLAH menguji macam mana kami sekelurga menjaga kami sendiri dan ukhwah sesama keluarga...hmm pas sorg nie urut tengkuk yg terkehel..sorang lg tolong letak kan cool fever..sorang lg...buatkan air lemon untuk kurangkan batuk...~rotate setiap hari~...alhamdulilah..semua beransur pulih...aku?haha kecuali aku blom ade keizinan dariNya...masih berbatuk kahak...masih mata yg berair...hmm berair ibarat ditinggalkan kekasih..perghh ayat hehehe...achooomm!opss excuse me ...

sejak aku balik..seminggu yg lepas..bahang untuk mencari keje makin terasa..makin stress..aku kalau stress focus pun haywire..hahah...tp aku kena bertenang..think positive...hmm takleh nak cerita lebey2..nanti cerita lagi..sy nak menjemput tuan putera ehhh silap tuan puteri dari kayangan Lim Kok Wing...hehehe...catch u l8er...


MyEm0.Com "shhhhhsss..senyap..ade orang intai laaa..."

No comments: