Saturday, December 4, 2010

citer ape nie?

dulu memula kan...perasaan tu berdebar..mcm tak terkata.. "mcm mane aku kat sane?"...."penerimaan???"...."rindu nanti mcm mane" ...arghhh dengan tangkas..sesampai je aku kedai ..aku beli seketul..printer hp (printer paling gempak untuk aku...sbb aku tak pernah ade printer yg bleh photocopy n scan..hahah..berbunga2 masa tu..)...aku beli ketas printer yg harga masa tu..60 hengget untuk satu ketebalan mcm buku yellow pages tu..hmmm nape mahal..??dh tu yg paling murah aku leh dpt...huhuhu..kalau takde ketas nie takkan nak print guna ketas garis2..mane feeling layan muka yg aku rindui nie..gertak dalam hati masa tu..mahal2 pun yg penting aku terubat...pastu aku print...masa tu bilik aku kecik comel jee..ade la mcm besar sket dr stor opah aku...muat satu katil..satu almari kain..study table..pastu ruang solat...okay laa...kan...janji mata leh tido..solat tak tinggal..hehehe...masa tu..aku nye penghibur jantung lara...laptop acer nie...tv..2 nie je la..ohh tak lupa hendpong..hendpong nie penting..sgt2 penting...untuk update...mcm2 rupa..sampai naik rimas org disinunn..ahaha...rindu kan...ehhh chop ape isu disini?hhhahah..nie chapter 1 aku mula2 kt UK..mula2 sampai..hahaha...sambung balik..sblom tu..parents aku ikut hantar..skali ngan adikkusayang n pakcik aku... (nama glemer metal gear hehehe)...perjalanan?..adoiii kiterorg naik klm..transit kt Amsterdam...dengar cam best tp..journey dia 13 jam...huuuuuuuuuuuuuuuuuu..saket segala anggota...terutama from waist to lower part ...nak nanges ade..tp sbb pergi belaja nye ..aku tempuh....lg satu focus kesakitan tu dilayan dgn makanan..dan muvie yg best...syok laaa jugak...dh sampai duk kt thistle..n then g hsbc..g bukak account....nie untuk..bekalan hari setahun aku kesana...( masa nie cuak sbb tak biasa pegang n merancang budget..lately nie aku dh reti laa...bukan mcm dulu redah pakai mbik ape nak..)..

pastu...ade briefing..haa masa kt thistle hotel tu..ade la dlm 3 hari kot memula sblom aku ditransfer ke umah uni...ari2 makan telo+baked beans+hash brown...adikkusayang" muka dh la mcm telur..haha nie bertambah telur la jawabnye"....syukur alhamdulilah...mcm tak percaya jejak sana..mcm dlm mimpi...

bersambung...

No comments: