Friday, December 24, 2010

ape daaaaaaaaa...

chakkkk!!!opocot kak limah!!!heheheh...hellooo dear readers..(ade ke?)..well I'm back...( sorry yaa ade pastu ilang..) ooo ade jee memerhati ragam manusia nie..ade yg menyakitkan..ade yg mendatangkan pelangi kehidupan dalam hari2 aku...ape2 aje laa..semua yg aku hadapi nie ..bekalan aku mengenal dan memahami yang dikatakan PEREMPUAN?LELAKI?...hmmm...cerita pasal wanita dan lelaki...aku dh tamat bc buku "Men r from Mars, Women r from Venus"...buku nie sgt best..elok bg yg masih tak paham Men...dan bg yg tak faham Women..sedikit sebanyak..dpt membantu..hahah..(mcm aku..yg mane aku selalu merungut kadang2 ttg LELAKI INI..hahahah...) byk info...rite now aku beralih ke "Mars n Venus on date" ...yg nie..haaa memandang kan penulis nye non muslim...tak semua boleh diikutkan k.. kenape?..nk tahu..kena beli ..heheheh... :)

alhamdulilah...majlis 18/11 berlangsung dengan jayanye...aku doakan adik aku dpt tempuh kehidupan akademik lg terbaik dimasa depan...luv u sisterrrrr <3......

N then...aku nak tny...or luahkan..kenape ek?...seseorang LELAKI INI susah nak ber-kotmitment dengan pasangnya?...this issue not related with my life or my case...tp case kawan aku...Case aku?...mereka dtg dan pergi kan?...ape kate korang?...lenguhhhhhh!!!but according buku aku bc..Men= rubber band...tul tak?...

MyEm0.Com "oohh 2010 dh nak abis...huuuuuu"

No comments: