Tuesday, October 27, 2009

satu purnama sudah...

syukur alhamdulilah
sudah sepurnama aku di Tees Valley
macam tak caya
sepurnama pun aku totap merindui kamu..!
heheheh
sini..sudah mahu tiba
waktu winter
diulangi k..winter...
sejuk bagai...ajaibnye..sini jimat air
baju tak busuk..tiada bau..hehehe...
mandi pun mungkin tak perlu..hahaha
aku telah terkantoi diri ku disini
aku tak mandi..hhehehehe
jumaat nie ade presentation
next coming friday submit proposal
hidup ku..
kini sibuk
tapi agak seronok
kenapa?
tekanan tu ada
but tak se-tekanan aku
macam dulu
wake'up idi...wake'up idi...
perlukah aku tensi?
oOoooOooOOoo
ntah la..
dua-tiga-empat-lima
asyik ingat orang disana
kamu pun igt sama sy ke?
rindu?tak terlintas
tapi nama pun kawan kan..
kamu okey ke?
sila buzz sy k..
ade prob?
mari
saya disini
tapi jauh
dekat dihati
heeheheheh
p/s: congratz to Teesside University...won- number 1 university in UK..so proud!!!


MySpace " tunggu saya okey!..."

No comments: