Sunday, November 8, 2009

kenal maka tak cinta...gituuuuu...

betul la..kata pepatah..kenal maka tak cinta..hehehe...
nie la terjadi sendiri pada aku
haaa..jangan kata aku dh jatuh cinta dibumi UK nie..
nie pepatah nie untuk perkenalan baru yg terjalin dengan kawan-kawan baru kat sini
seronok+enjoy+memahami
semua nie lengkap...tanpa mereka..
sunyi sepi la aku didunia nie..
ihihihihi

hari nie sudah masuk aku ke module 2
okay..alhamdulilah
module pertama sudah tamat
mcm tak percaya..aku berjaya!thanx to all my beloved family and friends....
suka sgt2..tanpa korang..idupku sunyi..
tanpa skype sunyi juga
tanpa ym dan fb pun sunyi
tanpa dia
pun sunyi

hehehe

tapi walau camne
tanpa izin dari-NYA
aku pun takkan ada disini kan...
serius ingin diperkatakan
jauhnya aku dari tanahair ku..
dekat nye aku melihat keajaiban dari NYA
secara langsung atau tidak..
memang hebat kuasa ALLAH..


terima kasih teman
kerana selalu
pada saat aku perlukan
sayang sama kamu!!!




MyEm0.Com "ini dinamakan sayang sama teman aduhhh..."

No comments: