Thursday, October 1, 2009

owh lampu ku...

yeah..yeah..
seronoknye dpt jumpa desk-lamp yg aku mahu
naik sakit kaki nie berjalan..huhuh..hari2 mcm nie mau susut badan camnie
tak berjogging..jadi berjogging jawabnye..
sekali jugak dengan jam loceng..hehehe..almaklum la kat msia tak menghargai jam loceng comel nie...guna jam dinding la katakan..so tdi aku bis dalam 20 pound gitu semata untuk lampu dan jam hmm okey laa kot..huhuh..dan jugak..aku abis dalam 20 pound jugak untuk supplement
  • multivitamin
  • evening primrose
  • CoQ10
  • Omega 3 Fish
aku beli supplement nie silap kedai
kunun igt semua kedai dpt 20% off..adoi sekali silap daaa....
pastu beli sayur+pear+salad
dalam 5 pound..
huhuh sehari nie je sudah abis 45 pound
haruskah?...owh..budget2...kering kontang aku camnie huhuhu...
tp supplement tu bukan selalu..kan?kan?kan?
beli yg untuk tahan 2 bulan..huhuhuh..
try brand cap Boots..(cari yg termurah..)
rasa cam tak best..kemudiannye tuka la yg lain..yg ade discount..okey??..
k la
mau titon esok ade induction lg


MyEm0.Com " harus tabah..eiyahhhh!"

No comments: