Friday, September 18, 2009

terima kasih teman...

syukur alhamdulilah...heheh hajat aku nak berpuasa di teluk intan..seblom raya..termakbul..alhamdulilah...walaupun ade la aku balik 1st day puasa ari tu..
tapi kali nie aku balik..sorang..so rasa la kedebarannye..
hmm..sejak seminggu yg lalu..
aku dapat sms dari kawan2 aku..
hahahah
macam tak percaya dalam diam..diorang still ingat kat aku...
rata-rata semua nak berjumpa dengan aku..adoii sedih plak..

" idi..ko dh fly?..nak jumpa sblom ko fly laa"
"idi...jom jumpa..rindu kat ko.."
"idi..tak kira aku kena jumpa ko jugak"


dalam diam sahabatku ingat jugak kat aku..
thanx teman..walaupun kita berjauhan..dan lain haluan..
masih ingat jugak heh..
jemput la datang ke teratak opahkusayang






MySpace " tak sangka jugak 17 september..thanx sudi call saya yg bernama poli...hihihi"

No comments: