Wednesday, September 9, 2009

pejam celik..

Pejam celik..pejam celik..
Syawal bakal menjelang...
Semua pergi shopping ape lagi ye tak..?

Pejam celik..pejam celik...
Aku bakal beredar dari negara terchenta nie...
Aku pun shopping but..not for raya...tp untuk ke UK...

Pejam celik..pejam celik...
Orang sekarang berdoyun2 gi tukar duit raya...adoi bestnye...
Adik-adik tercomel mesti menghitung hari nak duit raya...

Pejam celik..pejam celik..
Aku nye duit ringgit malaysia...kini..akan ditinggalkan seketika..
Aku kini berkawan dengan pound sterling..

Pejam celik..pejam celik...
Sudah hampir setahun...ada yg tak pulang ke kg..
Dikesempatan ini...pulanglah dah ziarah bt insan tersayang...

Pejam celik..pejam celik..
Aku pulak akan meninggalkan yg tersayang...
Insya-ALLAH tak lama...doakan aku k..!





"adakah aku akan bahagia seperti ini???"


MySpace "semuanye baru...kawan...pengalaman..lecturer..environment...dan..err bf?...heheheh..."

No comments: