Friday, September 11, 2009

aku pun boleh..

diam tak diam...dah tinggal 10 ari lg camtu..
cepatkan?
beg aku dah kemas..tapi..hahah..kena rombak balik..
tetiba takleh nak zip..
nampak sangat aku kemas main pakai muat je...
diam tak diam..aku dh mcm ape je..
dengan sgala rice cooker..kettle..mini-iron
fuhhh memang nampak ala perantauan yang sebenar
sebab kalau dulu setakat duk asrama takde segala nie..
masa duk uitm pun paling2 pun beli kettle..huhuhu...
diam tak diam..aku gi setahun or lebih dari tu..
aku target mahu lebih dari tu..sebab..
banyak sangat aku nak mencari..
selagi mampu aku mencari..
tapi yang mane kawan2ku tunggu jelah..
diam tak diam...ade jugak agak menyiniskan pemergian aku nie..
ntah kenapa....ade sana ayat2 yg ingin menjatuhkan aku..
cemburu?atau saja nak cari gaduh?
dowhh..suka ati korang la..
aku dh rasa biar aku plak penting kan diri sendiri..
dari mementingkan diri korang..dan korang..
sendiri tak tahu appreciate it..
diam tak diam..baru aku tahu...kawan dalam baldi ke..kawan dalam cawan ke..
segala2 nye terungkai setelah kita bergelar penggangur terhurmat..
berbanding yg sudah berkeje dan berkejaya..
rezeki korang..syukur..
rezeki aku..wallahualam...
ada..ada la...takde...takmo la takde..



MyEm0.Com " sayang semuanye..tapi kamu...mcm mane???"

No comments: