Monday, March 8, 2010

hahaha berkata..

hahah...semua pun..kata...
aku pun rasa..
tapi sampai bila...?

hahah semua kata..
aku pun macam geli..
mmg geli...tahap gile..
perlu ke..?

hahah semua kata..
aku nak gak belaja
tapi...aku tak rasa boleh blah...
macam..kenape nak jadi bunga2?
relax2 sudah...

hahah semua kata..
aku pun rasa aku pelik..
tapi..pelik2..kadang nak juga merasa
tapi...aku tak nak drastik..
aku nak cool..sempoi..n ader batas...

hahah semua kata..
aku tak rasa itu alasan..
malah rasa...
lepas ade batasan halal
lagi manis..lagi harmoni

hahah semua kata
aku tahu aku tak kena lg..
tapi..nie pandangan aku..
aku bermohon padaMU
ALLAH
jumpai aku
yang boleh membimbing..
yang boleh menjagaku dan waris2 ku..
yang menghormati waris2 ku..
yang boleh melindungi aku dan waris2 ku..

hahaha..aku pula berkata..
bersedianya aku..jika kata putus persetujuan dari orangtuaku
hahah..aku pasti dikatakan ketinggalan..kolot..
tapi kalau ditunaikan..
direstui..
insya-ALLAH
segalanya mudah..
wallahualam...




MySpace "hooorayyyy..ada berani???"

No comments: