Wednesday, March 17, 2010

facebooking ku.


beberapa minggu yang lalu...muka-buku- ku jd kecoh sket...
memula tak perasan..tapi..bila sorang demi sorang tanya...aku yang tak perasan jadi perasan..dan perasaan..hahahah....perasaan terkezzut je...
tapi aku tak plak rasa apa2 kalau orang lain tak rasa gak

as for me when
a friend
make alots of comments...
it's just a normal thing..rite?...

but when someone give a signal to me and ask me here and there...
feel soooo uncomfortable
I know they asked me so many things because they love me and care for me but
hahaha..
their unpredictable opinion make me scare..huahuahuah

takde kesalahan sape2
bukan menjadi kesalahan
tapi ini berlaku di mata mereka tiba pada yang terdekat..
tapi seblom nie mungkin tak nampak


ada yang membuat aku berfikir.... tak rasa kot..
tapi bila dh orang membelek2 bukti2 yg ade..
mungkin nampak kebenaran..
tapi ape yang aku perlu buat?
sebab
kami takde syarat
kami takde apa2
kami ibarat hidup dalam alam maya
bukan realiti
yang ade limit

benar
yang melontarkan
ade benar
tapi aku tak fikir kenapa aku persoalkan..
atau aku dikaburkan dengan permainan kehidupan maya..
aku sendiri tak tahu dimana noktah akhir..
sebab makin lama..mcm tak kisah
dia dengan hal dia..
aku dengan hal aku
takde yg bukak butir bicara
mungkin masing2 tak tahu nak kata..

lemas?..
buhsan?..
adakalanye..
bukan merungut..
bukan mahukan ending (kalau kebaikkan bagus aje..silakan..)
bukan pertikaikan..
tapi
itu la kebenarannye kan?...


No comments: