Thursday, July 23, 2009

syukur kini aku...


syukur alhamdulilah..segala yang dirancang dpt dilaksana dengan mudahnye...cuma tinggal untuk melangkah tempat baru..jee harap...diberi peluang..dan permudah segala urusan..AMINNNN....luv u ALLAH....

selain tu jugak..syukur kerana aku telah diberi peluang untuk bernafas lagi...hingga ke tahun nie...( ngeh2...aku dh 24 tahun dah..)...seronok gak umo dh 24 thn..dapat jugak space privacy..walaupun tak byk..tp makin2 lama rasa akan kepercayaan orang tua buatku..(muaxxx to mommie n daddy...)...luv u guys...without u...i'm not be able to be here....dalam aku melangkah usia 24 thn nie..hmm..baru rasa akan cabaran pertama dalam..bab sahabat...yg dahulu nye ..aku agak sempoi dimana jua...dengan umo yg meningkat nie..telah timbul batas2 yg perlu aku hormati..dan pertahankan...dengar seakan berat..tp aku perlu belajar..nie jugak untuk kebaikkan masa depan...wallahualam..apa saja ketentuanNya..aku redha..dan pasrah...

Di usia 24 thn...ade perbezaan yg aku rasa..dr umo aku seblom2 nie..ntah..aku rasa..mcm ..aku..kini perlu menentukan segala tindak tanduk aku..keputusan ditangan..aku..( tak semuaa..)...tp rasa macam..wow aku kini agak boleh bersuara...suara aku didengar...takde kesamaran lg..dan kini I could lend my ears to my mom...hihih...aku dah dewasa yek!...seronok!...syukur2...

okey laaa...sampai dulu setakat ini...i'm okay..n pretend to be okay..try to be okay..learn to be okay...n cope how to be okay....



MySpace " aku sudah bleh start...mencari Mr.Right kah?..hahahah..."

No comments: