Thursday, December 17, 2009

ur..time will come..insya-ALLAH

hikhikhikhik
gelak tawa riang
pada kengkawan aku yg bakal
atau pun sudah menamatkan zaman bujang
tahniah..n doakan korang moga kekal hingga ke akhir hayat...
insya-ALLAH..

dan pada si dara dan teruna kawan2ku sekalian
yg bertunang tu..
tahniah jugak!
moga2 ke jinjang pelamin
dan tabah menghadapi dooogaan alam pertunangan nie k..

and for me..my dear dear self..
insya-ALLAH tiba masa kamu pulak..
hikhikhikh..geli aah!(pulaknye...umo tu dh bertambah tp haha cam bebudak)
mungkin satu faktor yg melambatkan aku gabra or tensi isu nie..
ikut turutan..
one by one...
pabila digenggam..
pabila ade kerjaya...
pabila ade yang sesuweii
pabila direstui..
maka insya-ALLAH
langsunglah ia..kan..

setiap org jalan ceritanye pelbagai
ada isu suspen
ade isu kekecewaan
ade isu kegumbiraan
bagi aku chapter hidup aku penuh
dalam tanda tanya..
yg mana tanda tanya itu belum ade yg berani
untuk merungkaikan kepelikan..kemisterian alam..
hidup aku ade pelangi..ade matahari..
ade awan..yg penting..aku tidak putus kasih sayang keluarga dan kawan2ku
itu la sebab..kot..
aku lambat untuk dipertemukan
tapi aku dipertemukan
dengan sahabat
keluarga
kucing
dan kamu!
sayang kamu!




MyEm0.Com " ya ALLAH..lindungi orang2 yang aku sayang..AMINNNN"

No comments: